Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Szállítás

Webáruházunkban háromféle szállítási mód közül választhatsz:

  1. Házhozszállítás GLS futárszolgálat által (banki átutalással olcsóbb díjjal vagy utánvéttel kicsit magasabb díjjal).
  2. Házhozszállítás a Magyar Posta által – csak átutalásos (előre átutalással) fizetési módnál van lehetőség erre a legolcsóbb szállítási módra.
  3. Személyes átvétel telephelyünkön, Budapesten – ez esetben nincs semmilyen szállítási költség!

A szállítási idő függ attól, hogy milyen szállítási és fizetési módot választottál, de jellemzően 1-4 munkanap.

Szállítani csak Magyarországra áll módunkban! 

Amennyiben Budapesten tartózkodsz, lehetőség van személyes átvételre minden egyéb költség nélkül. Budapesten a Kőbányai út 36. alatti telephelyünkön, nyitvatartási időben (Hétfőtől-péntekig 8.30-15.30) van lehetőség átvenni termékeinket. 

Figyelem! A személyes átvételnél kezelési, csomagolási és szállítási költséget nem számítunk fel. A rendelések csak külön értesítő e-mail után állnak rendelkezésetekre!

Továbbá szeretnénk felhívni figyelmeteket arra is, hogy személyes átvétel esetén a webáruházban feltüntetett (üzleteknél sokkal kedvezőbb!) árak kizárólag a webáruházban előzetesen megrendelt termékekre vonatkoznak, és kizárólag az átvehetőség e-mailben történt visszaigazolása után állnak rendelkezésetekre!

Piercing vásárlása esetén a legköltséghatékonyabb megoldás a Magyar Posta által végzett kiszállítás. Kizárólag piercing vásárlása esetén, 100 g össztömeg alatt, banki előre utalásos fizetési módnál vehető igénybe ez a fajta szállítás. A terméket az összeg beérkezése után a lehető leghamarabb postára adjuk ajánlott levél formájában, amit a Magyar Posta munkatársa kézbesít. A kézbesítési idő jellemzően 2-4 munkanap lehet az összeg számlánkra történő beérkezésétől számítva.

Magyar Posta csomagküldés díja: 720 Ft

Nagykeres vásárlóinknak nagyobb mennyiségű rendelés esetén csakis GLS futárszolgálattal áll módunkban szállítani!

A  megszabott feltételekért cserébe viszont jóval kedvezőbb szállítási díjat kínálunk: a szállítási díj a futárszolgálat díjának töredéke. Így hát, ha lehetőséged van banki utalással fizetni, mindenképp ezt a szállítási módot válaszd!

A futárszolgálattal történő szállítás a legkényelmesebb megoldás. Amennyiben ezt a szállítási módot választod, lehetővé kell tenned, hogy a futár kiszállítási időben (8-17 óráig) át tudja adni Neked - akár lakcímen akár munkahelyen, illetve megbízottadnak a csomagot. Kérjük, mindenképp úgy adj meg szállítási címet, hogy a futártól valaki át tudja venni a csomagot. Amennyiben  úgy döntesz, hogy megbízol valakit, hogy vegye át helyetted  a csomagot, kérjük, az illető tudjon róla, és legyen nála elég készpénz (amennyiben az utánvétes fizetési megoldást jelölted meg). Praktikus megoldás munkahelyre -mint szállítási cím-  kérni a csomagot (pontos cím, elérhetőség megjelöléssel), amennyiben az adott időszakban (8-17 óráig)  munkahelyeden fogsz  tartózkodni. Ez azért nem jelent különösebb nehézséget, mivel a  szállítási és számlázási címednek nem kell megegyeznie.

  • GLS Futárszolgálat banki átutalásos fizetés esetén (2 kg-os csomagig):         1050 Ft    

                                                                                           25 000 Ft rendelési összeg felett:         ingyenes

  • GLS Futárszolgálat utánvételes fizetéssel (2 kg-os csomagig):                              1450 Ft
  • GLS Futárszolgálat banki átutalásos fizetés esetén (2-10 kg-os csomagig):  1450 Ft
  • GLS Futárszolgálat utánvételes fizetéssel (2-10 kg-os csomagig):                       1850 Ft         

 

Kérjük, az átvételkor mindenképpen ellenőrizd, hogy a termék nem hibás, hiányos-e, illetve az a szállítás során nem sérült-e meg!

Amennyiben problémát észlelsz a termékkel kapcsolatban vetess fel jegyzőkönyvet átvételkor!  Kérjük, értesíts minket a Kapcsolatban található e-mail címen, hogy minél hamarabb orvosolni tudjuk a problémát! Ha a  megrendelt termék hibás, vagy láthatóan a szállítás során megsérült, akkor azt az Üzemeltető díjmentesen kicseréli. Amennyiben nincs mód a cserére, a vevő eldöntheti, hogy a cégünk által felajánlott kedvezményes áron megtartja a terméket vagy elállhat a vásárlástól. A reklamációról, az elállásról, a jótállásról és a szavatosságról, valamint a panaszkezelésről részletesen tájékozódhatsz  a 'Garancia, reklamáció' címszó alatt!

Miután megrendelésedet csomagolva összekészítettük és átadtuk a szállítást végző cégnek, erről e-mailben értesítünk.

Ha a folyamatban levő szállítással kapcsolatban további kérdésed van, kérjük, fordulj a szállítást végző cégek ügyfélszolgálatához:

GLS: 06-1/802-0265 (hétfőtől-péntekig 7:00 és 20:00 között)

Facebook csoport
Keress minket